Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 291 днів. За цей час ми опублікували 26252 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Успіх бізнесу залежить від користувачів. Чим більше людей звертається за товаром чи послугою, тим більше буде прибуток та покращиться впізнаваність бренду. Для привернення уваги використовують багато методів, включно з СРА маркетингом. На сайті Комьюніті по партнерскому просуванню ви можете знайти багато партнерських програм та порад, які допоможуть розвивати компанію. В нашій статті ми розкажемо, чому варто використовувати цей метод залучення клієнтів та як його ефективно використовувати.

Що таке СРА маркетинг
Абревіатура СРА означає Cost Per Action, тобто оплата за дію. Рекламодавець платить не за кліки, а за активність користувачів на сайті. При чому, це можуть бути будь-які дії: заповнення анкети, оформлення замовлення, перегляд популярних товарів. Тип активності рекламодавець обирає сам, залежно від того, якої цілі він прагне досягнути.
В СРА маркетингу виділяють такі моделі:
- CPL;
- CPS;
- CPM;
- CPC;
- CPI.
CPL (Cost Per Lead) — модель, я якій оплачують дії, не пов’язані з купівлею товару. Це може бути заповнення анкети, опитування на сайті, перегляд відео чи інструкції. Особливість цієї моделі в тому, що рекламодавець оплачує дії, при яких користувач залишив контактні дані. По суті, це інструмент для збору інформації про людей, яким цікава пропозиція бренду.
При CPS (Cost Per Sale) оплачують дії, які привели оплати товару. Дуже часто цю модель використовують як окремий інструмент, щоб збільшити кількість продажів. При цьому, оплата за дію проходить тоді, коли користувач оплатив своє замовлення чи вніс передплату. CPM (Cost per mille) — оплата за тисячу переглядів оголошення.
CPC (Cost per Click) оплата за клік користувача. Зазвичай, встановлюють перехід на сайт. Але це може бути перехід на іншу сторінку, чи перегляд популярної категорії. Модель CPI (Cost per Install) використовують за встановлення мобільної версії.
Ви можете використовувати тільки одну модель, чи комбінувати декілька варіантів одразу. Все залежить від основних маркетингових цілей.
Переваги та недоліки СРА маркетингу
СРА маркетинг має достатню кількість переваг для бізнесу Рекламодавець платить тільки за певні дії відвідувачів сайту, що дає гарантії в продажу товарів чи послуг. До того ж чим більше часу людина проводить на сайті, тим більше стає її зацікавленість. Відповідно, збільшується ймовірність продажу.
Використовуючи модель СРА маркетингу точніше прослідковувати бюджет на рекламу та уникнути зайвих витрат. У цьому виді маркетингу, рекламодавець впевнений що платить кошти за ті дії, які йому потрібні, а не просто за те, що користувач зайшов на сайт подивитись, чи випадково відкрив сторінку.
Завдяки моделі Cost Per Action можна аналізувати поведінку відвідувачів сайту. Це допоможе більш точно налаштовувати рекламні кампанії, покращувати функціонал сайту та підвищувати ефективність маркетингових дій.
Модель СРА маркетингу направлена на цільову аудиторію, тобто на людей, які готові взаємодіяти з компанією. Це допомагає підвищити конверсію сайту та залучити користувачів, яким дійсно цікаві ваші товари чи послуги. Надалі це допоможе збільшити лояльність клієнтів.
Використання СРА маркетингу допоможе вам у розвитку сайта. Для того, щоб утримувати клієнта треба постійно створювати нові сторінки та контент, покращувати комунікацію. Тобто ви постійно будете працювати над цим ресурсом. Це також позитивно впливає на просування бізнесу та кількість користувачів.
СРА маркетинг дає змогу використовувати різні інструменти для роботи. Це допомагає швидко адаптуватись до зміни на ринку та позитивно впливає на розвиток бізнесу.
Основний недолік СРА моделі — необхідність чіткого аналізу. При цьому, варто враховувати поведінку клієнтів по всій воронці продаж. Це допоможе краще розуміти який інструмент виявився найбільш ефективний, а де слабкі є слабкі місця.
Для правильного налаштування треба провести багато часу, щоб визначити ефективний інструмент та дію. Також, цей вид маркетингу може здаватись дорожчим, порівняно з іншими. Проте, при правильному налаштуванні він принесе хороші результати та суттєво підвищить кількість продажів.
Для яких компаній підходить СРА маркетинг
СРА маркетинг можна використовувати для просування будь-якого бізнесу в мережі. Важливо, щоб Інтернет був основним каналом для привернення уваги користувачів. За допомогою цієї моделі зручно просувати масові товари та послуги.
Ви можете використовувати СРА маркетинг для:
- інтернет-магазинів будь-якого профілю;
- фінансових компаній;
- навчальних закладів;
- салонів краси;
- агенцій нерухомості;
- оздоровчих закладів;
- освітніх порталів.
СРА маркетинг — універсальний інструмент, який можна використовувати для компаній в різних галузях. Модель можна налаштувати під будь-які потреби. Саме це робить її унікальним рішенням для привернення уваги користувачів.
Як працює СРА маркетинг
СРА модель дає більше свободи рекламодавцю. Не треба шукати платформи для розміщення реклами, адже цим займається спеціаліст. Для ефективного СРА маркетингу важливо підібрати правильну платформу та спеціаліста. Необідно заздалегідь ознайомитись з профілем роботи, зазначить чи працює вебмайстер з потрібними нішами. Це важливо, щоб обрати найбільш ефективні інструменти для досягнення мети.
Розміщенням реклами займаються вебмайстри. Вони аналізують особливість продукту, вивчають спеціалізацію та нішу компанії, підбирають найкращі платформи для розміщення рекламних оголошень.
Головна мета вебмайстра — привернути увагу користувачів та закликати виконати конкретні дії на сайті рекламодавця. Якщо відвідувач сайту не заповнить анкету, не завантажить додаток чи не оформить замовлення, спеціаліст не отримує оплату. Оплата проходить тільки за конкретні, раніше визначені дії. В цьому й головна перевага СРА моделі.
Дуже часто рекламодавці допомагають вебмайстрам створювати рекламні оголошення. Вони надають ключову інформацію по компанію та продукти. Передають аналітичні дані, геолокацію, портрет користувачів. На основі цієї інформації створюють банери, пости чи статті. Також у СРА маркетингу часто використовують інтеграції з блогерами. Це не тільки допомагає отримати необхідні дії, а й позитивно впливає на репутацію бренду.
Поради для ефективного СРА маркетингу
Є кілька ключових порад, які допоможуть зробить СРА маркетинг максимально ефективним. Перш за все треба чітко визначити цілі: за які дії клієнтів ви хочете платити. Це допоможе правильно налаштувати всі необхідні параметри.
Правильний підбір платформи ще один момент, який треба враховувати. Обирайте ті варіанти, які відповідають вашому бізнесу та його цілям. Є чимало партнерських програм, які допоможуть залучити потенційних клієнтів.
Постійне тестування допоможе оптимізувати рекламні компанії. Регулярно аналізуйте ефективність просування та вносьте корективи. Все це вимагає додаткового часу та зусиль. Проте, завдяки постійному контролю ви зможете досягнути найкращих результатів.
Останні слова
СРА маркетинг — модель, при якій оплачують лише дії користувачів. Це та висока конверсія роблять їх все популярнішою у сфері просування. Такий підхід можна використовувати для будь-якої ніші та компаній різного розміру. При правильному налаштуванні СРА маркетинг принесе хороші результати та допоможе досягти поставлених цілей.
Важливо розуміти, що для успішного просування компанії потрібен комплекс дій. Недостатньо тільки СРА маркетингу. Треба постійно покращувати сайт, комунікувати з клієнтами та працювати над якістю продукту. Щоб стати лідером ринку потрібен комплексний підхід, який охоплює чимало інструментів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті