ЄІБ позичить на київські тролейбуси та метро втричі більше грошей
Збільшити суму позики попрохала КМДА: метро більше не має доступу до запасних частин для вироблених в Росії вагонів.
Збільшити суму позики попрохала КМДА: метро більше не має доступу до запасних частин для вироблених в Росії вагонів.
Європейський інвестиційний банк збільшить обсяг фінансування київського електротранспорту зі 100 мільйонів євро до 300 мільйонів євро. Про це йдеться у листі ЄІБ на адресу українського уряду, який є в розпорядженні ЕП.
За ці гроші купуватимуть та оновлюватимуть тролейбуси та вагони метро до 2029 року.
Початкову угоду на 100 мільйонів ЄІБ відкрив наприкінці 2021 року. За 50 мільйонів планують купити вагони метро, за інші 50 мільйонів — тролейбуси. Втім, Київпастранс оголошує вже третій тендер на купівлю тролейбусів. Видання Alltrans зауважувало, що умови не дозволили українським виробникам взяти участь, а іноземні запропонували суто формальну кількість двосекційних тролейбусів.
Збільшити суму позики попрохала КМДА. «За нинішніх обставин КП “Київський метрополітен” більше не має доступу до запасних частин, необхідних для регулярного технічного обслуговування вагонів метро, 80% з яких вироблені в Росії, причому понад 60% з них є застарілими», — йдеться у листі.
Додаткові 200 мільйонів євро пропонують використати саме на повноцінну модернізацію або заміну вагонів метро.
Загальна вартість проєкту «Київський міський електротранспорт» збільшиться з 217 мільйонів євро до 417 мільйонів євро. Із них 100 мільйонів євро дає Європейського банку реконструкції та розвитку, а 17 мільйонів євро — це власні кошти Києва.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті