В Україні запускають експериментальний онлайн-проєкт «єБабуся». В чому ідея?
Він має на меті підтримати літніх людей, надаючи їм можливість додаткового заробітку та спілкування.
Він має на меті підтримати літніх людей, надаючи їм можливість додаткового заробітку та спілкування.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Маркетологиня Ксенія Ларіна запропонувала у соцмережах ідею проєкту «єБабуся» — платформи, де молоді люди можуть знаходити бабусь для допомоги чи дружнього спілкування. Ідея отримала багато позитивних відгуків й авторка вирішила перетворити її на стартап.
Ксенія інтегрувала ідею «єБабуся» у свою маркетингову школу Larination, надаючи можливість учасникам вивчати процес створення стартапів на практиці. Понад 110 охочих подали заявки, і тепер команда працюватиме над проєктом у форматі воркшопів під керівництвом досвідчених менторів.
Кожен етап розробки поділять на спринти, де учасники крок за кроком пройдуть шлях від дослідження аудиторії та інтерв’ю з користувачами до створення маркетингової стратегії і запуску на ринок.
Найактивніші учасники матимуть шанс стати співвласниками проєкту і навіть отримати позиції рівня C-level. Проєкт також планується представити у форматі реаліті-шоу, де покажуть усі ключові моменти розробки, від перемог до труднощів.
Ксенія поділилася новинами, що з нею вже зв’язалися представники ТСН, щоб зняти матеріал про її ідею, а до участі у проєкті записали досвідчені представники маркетингової та ІТ індустрій України.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті