Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 128 днів. За цей час ми опублікували 25038 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Північний міст. Фото: Ilya K / «Вікіпедія»

Кожного дня маршрутами наземного громадського транспорту, які з’єднують правий і лівий береги Києва, в середньому користуються 151 956 пасажирів. Про це повідомив Департамент транспортної інфраструктури КМДА у відповідь на запит «Хмарочоса».

У робочі дні за цими маршрутами курсують 89 автобусів і 50 тролейбусів. Збільшувати кількість громадського транспорту «Київпастранс» планує за умов покращення ситуації, спричиненої воєнним станом, та збільшення рухомого складу і числа водіїв.

За даними першої половини листопада, в середньому київське метро перевозить 764 тисяч пасажирів у будні та понад 439 тисяч у вихідні дні.

Про проблеми зі сполученням між правим і лівим берегом Києва ми детально розповідали тут. Зокрема, попри неодноразові скарги киян, міська влада відмовляється відкривати наземні станції метрополітену та скасовувати зупинку громадського транспорту під час повітряної тривоги. Внаслідок цього після закінчення тривоги графік руху транспорту ще довго не може нормалізуватися, а ввечері рух взагалі не відновлюється.

Тому люди, які не мають можливості доїхати додому приватними авто чи таксі, ризикують ночувати на роботі або навіть на пероні метро. Як зрозуміло зі статистики від КМДА, особливо актуальна ця проблема для частини з понад 150 тисяч киян, які щодня переїжджають через Дніпро громадським транспортом, а також для частини з понад 700 тисяч пасажирів метро у будні дні.

Загалом, за оцінкою транспортного планувальника та очільника компанії «ПроМобільність» Дмитра Беспалова, в столиці наразі працює недостатньо громадського транспорту: «У Києві на маршрути виходять лише сотні автобусів і тролейбусів. А має бути тисячі». Внаслідок цього у місті зростає кількість машин, а міський транспорт натомість деградує.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button