Як підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці: тренди і вимоги. Jooble допоможе розібратися
З'ясуймо, які навички і кроки необхідні для того, щоб підвищити свою конкурентоспроможність і цінність на ринку праці.
З'ясуймо, які навички і кроки необхідні для того, щоб підвищити свою конкурентоспроможність і цінність на ринку праці.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 53 днів. За цей час ми опублікували 27105 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Конкурентоспроможність і цінність як експерта — це ті складові кар’єрного зростання, що не завадять будь-якому професіоналу на різних етапах зростання. Нехай формування достойної конкурентоспроможності – це нелегкий шлях, і на цьому шляху варто зробити багато кроків, та цей етап проходять усі професіонали, що хочуть досягти значних результатів у кар’єрі, тож інколи з невеликого дискомфорту можуть початись великі зрушення.
Водночас часто неочевидним здається той набір кроків, що необхідний, щоб стати цінним експертом у своєму професійному полі. Ми спитали у кар’єрних експертів агрегатора вакансій Jooble як працювати над своєю цінністю.
Звісно, якщо ви поставили собі за мету досягнення конкурентоспроможності і опанування нових навичок, варто враховувати як hard skills, так і soft skills. Саме тому вам стане в пригоді:
Зрештою, навчання завжди стане у пригоді і ніколи не буде зайвим, тож інвестуйте в нього час.
Зміни – це постійна складова ринку праці, а не лише тенденція останніх років. Праця розвивалась завжди, і зараз ці трансформації також охоплюють і технологічне зростання. Звісно ж, ми незамінні лише тоді, коли можемо пропонувати товар чи послугу, що відповідають актуальним вимогам клієнтів, тож варто враховувати такі аспекти:
Особистий бренд потрібен не лише керівникам чи професіоналам на адміністративних позиціях. Будь-яка людина, що має амбіції зростати в кар’єрі навіть як лінійний спеціаліст і хоче заявити про себе в різних аспектах професійної сфери насправді потребує побудови кісного особистого бренду, а це, власне, робота із саморепрезентацією, своїми сильними рисами, унікальними професійними навичками.
Проаналізуйте свій досвід і свою особистість, подумайте, що унікального ви можете запропонувати на ринку клієнтам, поспілкуйтесь із колегами та будьте в курсі професійних івентів, що релевантні саме вашій ніші.
Крім того, може бути дуже корисним створити професійний профіль на LinkedIn і ділитись досягненнями. Адаптуйте соцмережі та свою онлайн-репрезентацію до потреб.
Можна підсумувати, що не зважаючи на те, що бути потрібним і конкурентоспроможним спеціалістом нелегко, проте з часом у вас точно з’являться ті навички, які допоможуть особисто вам у кар’єрному зростанні й стануть вашою візитівкою у спілкуванні з колегами та потенційними працедавцями.
А постійне навчання, практика і зусилля у правильному напрямку зроблять вас набагато досвіченішим професіоналом, що буде цікавішим на ринку. Не бійтесь експериментувати, адже зараз на ринку буде з’являтись потреба у нових професіоналах, нових навичках і досвіді. Що більше знань і експертизи ви акумулюєте – то краще.
Ніхто не повністю незамінним професіоналом, проте кожна інвестиція в себе, у свої знання, навички, вміння та професіоналізм, – це ще одна сходинка до позиції мрії.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті