Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 26316 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: vechirniy

П’ятого грудня Київрада ухвалила бюджет столиці на 2025 рік, урахувавши потреби транспортної інфраструктури. З загального бюджету в 90 мільярдів гривень на транспорт передбачено виділити близько 20% суми.

На будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів інфраструктури Києва спрямують 14 мільярдів гривень, з яких чотири піде на капітальні вкладення, а десять – на ремонт. Ці гроші мають піти на капітальні ремонти житлового фонду, модернізацію і заміну ліфтів, заходи з безбар’єрності та енергоефективності.

Пріоритетом наступного року лишається створення безпечних умов навчання, тому на сферу освіти передбачені майже 32,4 мільярда гривень.

Щодо ситуації з транспортною галуззю у Києві міський голова зазначив, що у тому числі й через низькі тарифи на проїзд і велику кількість пільговиків громадський комунальний транспорт у столиці залишається дотаційним. Проте зазначимо, що майже в усіх країнах ЄС громадський транспорт є дотаційним і його навіть не розглядають як прибутковий.

Нагадаємо, що за даними першої половини листопада, в середньому київське метро перевозить 764 тисяч пасажирів у будні та понад 439 тисяч у вихідні дні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button