Провели ще один аукціон на знесення цеху «Більшовика». Це відкриває шлях для завершення проєкту розв’язки
Для цього місто викупило цех за 113 мільйонів гривень.
Для цього місто викупило цех за 113 мільйонів гривень.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 176 днів. За цей час ми опублікували 25397 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На Prozorro провели аукціон на демонтажні роботи цеху №5 заводу «Більшовик» для подальшої реконструкції Шулявської розв’язки. Попередня вартість тендеру становила 126 мільйонів гривень, та після торгів сума зменшилася до 80 мільйонів гривень.
Тендер виграло ТОВ «Енергетично-дорожнє будівництво». Знесення цеху необхідне для завершення реконструкції Шулявської розв’язки за затвердженим проєктом. Це дозволить облаштувати правий поворот із проспекту Берестейського на вулицю Вадима Гетьмана, лівий поворот із вулиці Олександра Довженка на проспект Берестейський, а також завершити будівництво шляхопроводу і з’їздів, ввівши їх в експлуатацію.
Знести цех планували ще у 2019 році, але не змогли це зробити власними силами. У 2020 році мер Києва Віталій Кличко навіть звертався з цим питанням до Міхеїла Саакашвілі, якого тоді призначили головою Національної ради реформ, під час ефіру програми «Свобода слова Савіка Шустера». Для розв’язання цього питання у листопаді 2022 року місто викупило цех заводу за 113 мільйонів гривень. Потім у 2023 році відбувся тендер на демонтаж на 93 мільйона гривень, але його було скасовано.
Варто зазначити, що транспортні планувальники довго скептично ставились до цього проєкту розв’язки. Директор компанії «Про Мобільність» Дмитро Беспалов вказував, що вона зекономить водію лише 40 секунд, що не відповідає такій вартості проєкту. До того ж у 2017 існувала інша й дешевша ідея реалізації — трирівнева розв’язка.
Завод «Більшовик», заснований у 1882 році, був одним із найбільших у Києві. У 1909 році від ньгго збудували навіть залізничну гілку до станції «Святошин», а під час Другої світової війни там випускали артилерійські снаряди, броньовики, ремонтували танки та автомобілі.
У 2018 році завод змінив назву на АТ «Перший київський машинобудівний завод» (ПКМЗ). Через борги в майже 500 мільйонів гривень і щорічні збитки у 20 мільйонів, у 2021 році його продали на аукціоні за майже півтора мільярда гривень.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті