Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: facebook.com/timurtkachenko

Жоден із тих, хто голосував за рішення про зупинку громадського транспорту під час повітряної тривоги в Києві, не зміг пояснити його логіку або надати відповідні аналітичні документи, заявив голова КМВА Тимур Ткаченко під час круглого столу.

Ткаченко, який заступив на посаду з початку року, запросив офіційні документи, на підставі яких було прийнято відповідне рішення.

«Окрім самого рішення, більше ніяких аналітичних, інформаційних матеріалів, в принципі, не було. Позиція військових станом на сьогодні офіційно також не була надана для того, щоб приймалося відповідне рішення», — зазначив Ткаченко.

Голова КМВА наголосив, що якби зупинявся не лише комунальний, а й приватний транспорт, рішення могло б мати сенс.

«Жоден з тих, хто голосував за це рішення, не зміг мені дати документи, які б підтверджували ефективність або аналітику даного рішення. Люди, які виходять з комунального транспорту, сідають в приватний, платять більше коштів. І, відповідно, для них закінчується все просто тим, що вони вище платять тариф», — наголосив Ткаченко.


Круглий стіл на тему «Забезпечення надійної роботи громадського транспорту під час повітряних тривог у Києві» відбувся 29 січня. Його організував директор компанії «ПроМобільність» Дмитро Беспалов.

Серед учасників був також заступник голови КМДА Микола Поворозник, який наполягав на тому, що Рада безпеки керується рекомендаціями поліції та рятувальників. У ДСНС вже роз’яснювали, що не вимагають зупиняти транспорт. Всі інші міста, що ухвалювали подібне рішення, зрештою його скасували.

У той же день міський голова Віталій Кличко звинуватив начальника КМВА Тимура Ткаченка в дестабілізації управління містом.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button