Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 237 днів. За цей час ми опублікували 25863 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Unsplash

Від п’ятниці, 21 березня, наземний громадський транспорт Києва працюватиме під час тривог, повідомив голова КМВА Тимур Ткаченко.

Для комунального а приватного транспорту встановили нові правила:

  • під час повітряної тривоги транспорт зупиняється біля укриттів за маршрутом руху.
  • пасажири можуть залишити салон за бажанням.
  • водії повідомляють про можливість подальшого руху.
  • після висадки охочих транспорт продовжує рух маршрутом.

«Водночас водій також має право прийняти рішення пройти до укриття на час повітряної тривоги», — додають у КМДА.

Київський метрополітен поки працюватиме, як і раніше: тобто під час тривоги поїзди не курсуватимуть наземною частиною.


У Києві зупиняли наземний транспорт за рішенням Ради оборони міста з 2022 року. Столиця довгий час лишалася єдиним містом в Україні, де досі діяли такі правила.

КМДА і її голова Віталій Кличко до останнього опиралися скасуванню цього рішення. Минулого тижня заявляли, що Рада оборони так і не погодила скасування зупинки транспорту під час тривоги.

«Наразі ми бачимо, що рішення не зовсім працює. Тому що люди, яким потрібно все-таки дістатись на роботу чи де-інде, не йдуть в укриття, як це було заплановано, коли це рішення приймалось. Вони пересідають на інші види транспорту, автівки, таксі, маршрутки. Таким чином створюють додаткові скупчення людей. Тобто наслідок — цей простір не стає безпечнішим», — коментує BIHUS Info урбаністка, менеджерка проєктів CEDOS Віталіна Попова.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button