Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 261 днів. За цей час ми опублікували 26048 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Rory Gardiner

У Мехіко збудували хмарочос, який звужується до 4,2 метра, повідомляє Bloomberg CityLab.

13-поверхову офісну будівлю вмістили у вузькій ділянці між односторонньою вулицею та залізничною колією. Ширина будівлі була також обмежена трубами, що йдуть на глибині метр-півтора під землею вздовж колії.

Вираховуючи пропорції вікон та інших елементів Ferrocarril de Cuernavaca 780 (за назвою залізничного шляху), архітектори HEMAA застосували принцип золотого перетину.

Розмір вікон забезпечує достатньо світла при тому, що навколишні багатоповерхівки затуляють сонце. У Мехіко загалом помірний, неспекотний клімат, завдяки тому, що місто рощташовано на значній висоті над рівнем моря.

Залізнична колія слугувала для вантажних поїздів, які кілька разів на тиждень доправляли борошно до місцевої пекарні. Останні місяці колія не працювала через скарги мешкаців на шум. Однак проєктувальники передбачили, що рух поїздів можуть відновити, тож попіклувалися про товсте та шумонепроникне скло для вікон.

На смузі між хмарочосом і колією знайшлося місце для площі, яку вимостили світлою бетонною плиткою та засадили деревами. Компанія Petróleos Mexicanos, яка володіє трубами під цією ділянкою, погодилася на таке доповнення — натомість архітектори передбачили можливість легко знімати плити мощення у разі потреби поремонтувати труби.

На першому поверсі розмістили кафе, перед яким замість тераси — широкі сходи, на які можна присісти, з маленькими вмонтованими столиками.

У Мехіко діють суворі норми на будівництво паркомісць. Проєктувальники мали вирішити, як вмістити паркінг на 126 автомобілів під такою вузькою будівлею. Пандуси чи ліфти не помістилися б. Рішенням стала роботизована система, яка розподіляє автівки на 13 рівнях.

На даху облаштували терасу, яку обрамили залишками фасадної сталі.


Будівництво тривало вісім років — його сповільняли технічні складнощі та пандемія Covid-19. Спершу будинок планувався суто як офісний, однак зрештою додалися й інші функції, такі як спортивні студії та медичні кабінети.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button