Метрополітен судиться за будівлю на Подолі, яка «заважає» лінії на Троєщину
Власник заявляє, що спірне майно взагалі не перебуває в зоні забудови лінії метро.
Власник заявляє, що спірне майно взагалі не перебуває в зоні забудови лінії метро.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 323 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
«Київський метрополітен» намагається в судовому порядку витребувати у власника будівлю на Подолі, яка «заважає» йому будувати метро на Троєщину, повідомляє КиївВлада.
Нерухомість на вулиці Межигірській 78 від лютого 2024 року належить фірмі «ВМ Солюшнс».
За рішенням Київради 1993 року, траса будівництва лінії метро на Троєщину мала проходити саме по ділянці на Межигірській 78. На той час земля належала «Деревообробному комбінату-3».
Десять років по тому КМДА намагалася зарезервувати ділянки по трасі майбутнього метро та пообіцяла виплатити компенсації власникам. Комбінату тоді виплатили 10,8 мільйона гривень, але не надали компенсаційну ділянку. Водночас комбінат продав будівлі, які мав б викупити метрополітен. Згодом комбінат збанкрутував.
Наразі метрополітен програв у двох судових інстанціях. Однією з причин, як зауважує видання, є те, що у 2024 році Київрада передала «ВМ Солюшнс» ділянку землі під будівлею. Друга причина — місто не виділило обіцяну компенсацію у вигляді ділянки.
Метрополітен стверджує, що «ВМ Солюшнс» не є добросовісним набувачем ділянки. Власник натомість вказує на відсутність компенсації та заявляє, що спірне майно взагалі не перебуває в зоні забудови лінії метро.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті