Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Ville de Liège

28 квітня у Льєжі, Бельгія, запустили першу лінію трамвая після майже 60-річної перерви.

Трамваї з’явилися у Льєжі наприкінці ХІХ століття. Приблизно з 1930-х років рухомий склад припинили оновлювати, лише ремонтували старі вагони. Мережі бракувало інвестицій. У листопаді 1967 року з рейок зійшов останній трамвай.

Фото: Ville de Liège

У 1970-х роках у Льєжі вирішили будувати метро й навіть встигли прокласти 750-метровий підземний тунель. На цьому й зупинилися, й зараз цей тунель вважається одним із найбільш марних проєктів Бельгії.

Років із двадцять тому місто почало розмірковувати про повернення трамвая.

Фото: Ville de Liège

Лінія довжиною 11,7 кілометра налічує 23 станції — від виставкового центру Liège Expo до стадіону «Стандард».

Фото: Ville de Liège

На маршруті курсують вагони Urbos іспанського виробника CAF.

Фото: Ville de Liège

Трамваї курсують з п’ятої ранку до першої ночі з інтервалом п’ять хвилин у години пік та 8-15 хвилин в інший час, повідомляє l’avenir.


Квиток на трамвай коштує стільки ж, скільки й на автобус, — 2,20 євро. Річний проїзний коштує 332,30 євро, для містян віком від 18 до 25 років — лише 12 євро. На відміну від автобуса, у салоні трамвая не можна купити квиток, це слід зробити заздалегідь в автоматі на зупинці.

Фото: Ville de Liège

Вздовж лінії облаштували паркінги на майже 1,5 тисячі автомобілів, аби водії могли припаркуватися та пересісти на трамвай. Для тих, хто не має наміру користуватися трамваєм, річний абонемент коштуватиме тисячу євро, а для користувачів громадського транспорту вартість становить 125,50 євро на рік, на день — 1,50 євро.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button