У бельгійському Льєжі запустили перший трамвай через майже 60 років (фото)
Приблизно з 1930-х років рухомий склад припинили оновлювати, й мережа поступово занепала.
Приблизно з 1930-х років рухомий склад припинили оновлювати, й мережа поступово занепала.
28 квітня у Льєжі, Бельгія, запустили першу лінію трамвая після майже 60-річної перерви.
Трамваї з’явилися у Льєжі наприкінці ХІХ століття. Приблизно з 1930-х років рухомий склад припинили оновлювати, лише ремонтували старі вагони. Мережі бракувало інвестицій. У листопаді 1967 року з рейок зійшов останній трамвай.
У 1970-х роках у Льєжі вирішили будувати метро й навіть встигли прокласти 750-метровий підземний тунель. На цьому й зупинилися, й зараз цей тунель вважається одним із найбільш марних проєктів Бельгії.
Років із двадцять тому місто почало розмірковувати про повернення трамвая.
Лінія довжиною 11,7 кілометра налічує 23 станції — від виставкового центру Liège Expo до стадіону «Стандард».
На маршруті курсують вагони Urbos іспанського виробника CAF.
Трамваї курсують з п’ятої ранку до першої ночі з інтервалом п’ять хвилин у години пік та 8-15 хвилин в інший час, повідомляє l’avenir.
Квиток на трамвай коштує стільки ж, скільки й на автобус, — 2,20 євро. Річний проїзний коштує 332,30 євро, для містян віком від 18 до 25 років — лише 12 євро. На відміну від автобуса, у салоні трамвая не можна купити квиток, це слід зробити заздалегідь в автоматі на зупинці.
Вздовж лінії облаштували паркінги на майже 1,5 тисячі автомобілів, аби водії могли припаркуватися та пересісти на трамвай. Для тих, хто не має наміру користуватися трамваєм, річний абонемент коштуватиме тисячу євро, а для користувачів громадського транспорту вартість становить 125,50 євро на рік, на день — 1,50 євро.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті