Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 287 днів. За цей час ми опублікували 26226 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: drohobych

На 18-му Українському маркетинг-форумі обговорювали кейс компанії lifecell, яка стала лідером за кількістю клієнтів, що перенесли свої номери.

Керівниця маркетингових комунікацій групи компаній DVL ,Аві Щупак, та Ірина Балашова, СЕО агенції iProspect Ukraine, схарактеризували ситуацію висловом «удача любить підготовлених», або «як не проґавити вікно можливостей»

Lifecell — найменша компанія в Україні за кількістю абонентів. У 2024 році в них було менш ніж десять мільйонів користувачів, тоді як у Київстара — 23 мільйони.

Але вони стали першим телеком-оператором, який у 2022 році впровадив послугу MNP. Це послуга, яка дозволяє перенести номер разом із кодом до іншого оператора.

І наприкінці листопада 2024 року кількість перенесених номерів у lifecell була у два рази більша, ніж у всіх конкурентів разом.

Ключовим моментом для компанії став грудень 2024 року, коли прихід до влади Трампа і підвищення ціни новорічного кошика на 35% вплинули на підвищення цін в інших операторів і негативні настрої користувачів. Спочатку компанія запустила акцію, за якою абонплата залишалась фіксованою на рівні 180 гривень до кінця 2025 року при збереженні номера. Це спричинило великий наплив нових абонентів, через що 19 грудня 2024 року НКЕК навіть тимчасово зупинив процес перенесення номерів.

Зазначимо, що НКЕК здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку.

Але компанія не зупинилась і запустила додаткову рекламну кампанію. Станом на кінець березня 2025 року до lifecell перейшло 622 000 абонентів, з яких 19 000 зробили це в грудні 2024 та на початку 2025 року.

Нагадуємо, що Київстар купив Uklon.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button