Київський метрополітен починає спілкуватися людською мовою

Дата публікації: 9.10.2014 Розділ: Новини

Відсьогодні на деяких станціях Київського метро можна побачити нові постери-оголошення. Вони зроблені командою «Агенти змін» (А3) спільно з прес-службою метрополітену, на своїй сторінці у facebook повідомляє дизайнер Ігор Скляревський.

Команда авторів зазначає: «ми віримо, що замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей. Це лише початок великого шляху, який зробить київське метро набагато кращим, зручнішим та людянішим. Нашу роботу ми зробимо прозорою та публічною, і всі бажаючі зможуть висловити свою думку та надати поради».

«Агенти змін» — це об’єднання дизайнерів-волонтерів, засноване Ігорем Скляревським. Разом із Ігорем працюють дизайнери Олександр Колодько, Руслан Хаврюта, Максим Головко, Олександ Зайцев, Олег Майгопар, Рей Мейсон, шрифтовик Андрій Константинов, копірайтер Жанна Довгич та перекладач Катерина Васил’єва.

Всі свої проекти «А3» роблять для міста абсолютно безкоштовно.
Вже зроблено: оновлення фунікулеру (2013), новий брендінг та кольорову схему міської електрички, пілотний проект з навігації на станції електрички «Троєщина-2» (з’явиться завтра, 10 жовтня).

Опублікувати в соцмережах

Підтримати проект

Підписуйтесь на розсилку і щотижня отримуйте наші найкращі публікації до себе у поштову скриньку. Обіцяємо не спамити!