Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Відсьогодні на деяких станціях Київського метро можна побачити нові постери-оголошення. Вони зроблені командою «Агенти змін» (А3) спільно з прес-службою метрополітену, на своїй сторінці у facebook повідомляє дизайнер Ігор Скляревський.

[metaslider id=2164]

Команда авторів зазначає: «ми віримо, що замість купу разів писати «Шановні пасажири!» треба насправді поважати пасажирів та піклуватися про них. А це означає вчасно, лаконічно і просто пояснювати, що і чому відбувається, як уникнути незручностей. Це лише початок великого шляху, який зробить київське метро набагато кращим, зручнішим та людянішим. Нашу роботу ми зробимо прозорою та публічною, і всі бажаючі зможуть висловити свою думку та надати поради».

«Агенти змін» — це об’єднання дизайнерів-волонтерів, засноване Ігорем Скляревським. Разом із Ігорем працюють дизайнери Олександр Колодько, Руслан Хаврюта, Максим Головко, Олександ Зайцев, Олег Майгопар, Рей Мейсон, шрифтовик Андрій Константинов, копірайтер Жанна Довгич та перекладач Катерина Васил’єва.

Всі свої проекти «А3» роблять для міста абсолютно безкоштовно.
Вже зроблено: оновлення фунікулеру (2013), новий брендінг та кольорову схему міської електрички, пілотний проект з навігації на станції електрички «Троєщина-2» (з’явиться завтра, 10 жовтня).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button