Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
smuga

20 листопада, у четвер, робочою групою зі створення виділеної смуги для громадського транспорту на Троєщину, було проведено засідання з найбільшими приватними перевізниками.

В ході переговорів було досягнуто домовленостей щодо руху маршруток виключно по виділеній смузі – такий варіант вигідніший як для самих перевізників, так як збільшується швидкість та обіг рухомого складу, так і для інших учасників руху, які часто жаліються на водіїв маршрутних таксі. Тож власники транспортних підприємств пообіцяли провести бесіди зі своїм співробітниками.

Але один з організаторів проекту смуги Антон Моісеєнко наголошує на важливості громадського контролю за виконанням цих домовленостей. Активіст просить бути пильними та фіксувати порушення на цій ділянці і потім викладати їх у спеціально створену у Фейсбуці групу.

Виділена смуга з Петрівки на Троєщину через Московський міст і назад має збільшити швидкість пересування громадського транспорту цим напрямом, а також частково вирішити проблему заторів, яку, окрім великої кількості автівок, створюють автобуси, тролейбуси та маршрутки, що постійно змінюють смуги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button