Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23266 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Для Києва визначили середній коефіцієнт заповнення легкового автомобіля, повідомляється на сайті Департаменту містобудування та архітектури.

16934850223_3fa271e300_k

За даними соціологічного опитування, проведеного в рамках розробки транспортної моделі Київським міжнародним інститутом соціології у грудні 2014 – березні 2015 року, спеціалістами компанії A+S встановлено, що цей коефіцієнт для Києва складає 1,51.

Це означає, що у середньому в транспортному потоці на магістралях Києва на кожен легковий автомобіль припадає 1,5 пасажири. У ході соціологічного дослідження опитано більше 30 000 киян, в результаті чого отримано дані про майже 50 000 поїздок містом.

У Західній Європі коефіцієнт заповнення легкового автомобіля стабілізувався після тривалого спадного тренду. Щодо країн Східної Європи, то у Чехії він складає 1,4, у Словаччині – 2,0 та Угорщині – 1,9 пасажирів. Це значно вище, ніж середня кількість пасажирів в автомобілі для країн Західної Європи, таких як Великобританія, Данія, Нідерланди, Норвегія, Німеччина, Австрія, Іспанія та Італія, коефіцієнт для яких становить у середньому 1,54 пасажирів на автомобіль.

Фото: flickr-user Paolo Gamba

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button