Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23261 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Платформу для створення відкритих даних про рекламні засоби OPEN ADV наповнили першими даними.

Минулого тижня на Єдиному державному веб-порталі відкритих даних оприлюднили набори даних, розпорядником яких є Департамент містобудування та архітектури.

Для більшої зручності користування ними IT-фахівці створили програмну платформу OPEN ADV. Вона містить усю оприлюднену інформацію про рекламні носії та дозволяє бачити місця розміщення рекламних засобів на мапі. Незабаром за допомогою зручних сервісів платформа дозволить налагодити більш ефективну комунікацію між владою, бізнесом та громадськістю.

Як зазначає Олександр Пліва, досі не відкрито дані про рекламні засоби, розміщені на підставі не передбачених законодавством дозвільних документів. Так звані «Погодження на розміщення реклами на транспорті комунальної власності» з’явилися у затвердженому з порушенням законодавства Порядку розміщення реклами в місті Києві за часів Черновецького. Мова йде про звичайні транспаранти-перетяжки, холдери, кронштейни та лайтбокси на опорах, що у численних випадках не мають жодного стосунку до транспорту.

«Та навіть без цих, досі не оприлюднених даних, – розповідає Пліва, – тепер є можливість аналізувати наявну інформацію і робити певні висновки про стан рекламного середовища столиці. Наприклад, в оприлюдненому переліку зазначено 16 768 рекламних конструкцій, з майже 13% мають прострочені дозволи».

openadv графік

Після виправлення ймовірних помилок автори проекту планують зробити комплексний аналіз закономірностей та специфічних особливостей столичної реклами. На думку розробників, він допоможе міській владі більш правильно розставляти акценти в упорядкуванні міського простору.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button