Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 312 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Шляхом реконструкції хочуть об’єднати міську електричку та швидкісний трамвай на Троєщині. Про це йдеться у розпорядженні КМДА №155 від 9 лютого 2017 року.

Ідея полягає у тому, аби запустити двохсистемні вагони (для трамвайної та залізничної колій), які могли б возити мешканців Троєщини та житлового масиву Березняки на правий берег Києва й назад. За задумом чиновників КМДА, такий транспорт значно полегшить транспортну ситуацію у найскладнішому в цьому плані районі міста, так як проект гілки метро туди, фактично, визнаний надто дорогим для реалізації.
Читайте також: Трамвай у центр: як у Київ хочуть повернути рейковий транспорт

Ідея tram-train з Троєщини лунає з адміністрації вже більше року. Новим розпорядженням визначається замовник проектних робіт та реконструкції – ним стане КП «Київпастранс». Якщо проекту буде даний хід, то попереду ще створення документації та її експертиза, а також численні погодження. Tram-train виставлявся, як інвестиційний проект на Інвестиційному форумі м. Києва в минулому році. Також його презентували на транспортній конференції.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті