Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Шляхом реконструкції хочуть об’єднати міську електричку та швидкісний трамвай на Троєщині. Про це йдеться у розпорядженні КМДА №155 від 9 лютого 2017 року.
Ідея полягає у тому, аби запустити двохсистемні вагони (для трамвайної та залізничної колій), які могли б возити мешканців Троєщини та житлового масиву Березняки на правий берег Києва й назад. За задумом чиновників КМДА, такий транспорт значно полегшить транспортну ситуацію у найскладнішому в цьому плані районі міста, так як проект гілки метро туди, фактично, визнаний надто дорогим для реалізації.
Читайте також: Трамвай у центр: як у Київ хочуть повернути рейковий транспорт
Ідея tram-train з Троєщини лунає з адміністрації вже більше року. Новим розпорядженням визначається замовник проектних робіт та реконструкції – ним стане КП «Київпастранс». Якщо проекту буде даний хід, то попереду ще створення документації та її експертиза, а також численні погодження. Tram-train виставлявся, як інвестиційний проект на Інвестиційному форумі м. Києва в минулому році. Також його презентували на транспортній конференції.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті