Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Як заявив заступник голови КМДА Дмитро Давтян, муніципалітет розробляє План сталої міської мобільності, що дозволить зробити столицю пішохідною, а громадський транспорт – розвинутим та оновленим.

kyiv.depo.ua
«У Стратегії розвитку Києва до 2025 року визначена нова транспортна політика, що базується на принципах сталого розвитку, пріоритету пішохода й громадського транспорту над приватним автотранспортом. Адже нині транспортна система не задовольняє потреби населення у мобільності цілком. Через відсутність єдиної транспортної політики тривалий час вулиці та дороги в місті проектувалися, виходячи винятково з потреб моторизованого транспорту. Це призводить до високих швидкостей і підвищення рівня аварійності на дорогах, збільшення викидів та неефективного використання обмеженого простору Києва», – розповів Дмитро Давтян, повідомляє прес-служба КМДА.
Він зазначив, що розробка Плану сталої міської мобільності дозволить сформувати політику міської мобільності для створення більш привабливого середовища, підвищення безпеки, зменшення викидів і шуму, покращення якості повітря та здоров’я мешканців.
«Ми маємо забезпечити комплексний підхід, що сприятиме збалансованому розвитку всіх видів транспорту. Але перевагу, звісно, треба надавати більш сталим видам транспорту – задля впорядкування самого руху та екологічності вулиць. Окрім того, треба створити умови для покращення якості міського середовища, його соціальних зв’язків – тобто сучасного розвитку», – наголосив Дмитро Давтян.
Столиця планує залучити іноземних експертів. Вже відбулись переговори з представниками муніципалітету Дрездену (Німеччина) щодо залучення підтримки. окрім цього, вже є короткостроковий план впровадження змін на час розробки Плану мобільності.
Нагадаємо, з міського бюджету на 2018 рік на розробку «інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури» мають виділити 3,5 мільйони гривень з потрібних 16 мільйонів.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті