Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 323 днів. За цей час ми опублікували 26483 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Сервіс таксі Uklon здійснив редизайн логотипа. Нове лого нагадує медіатор, який символізує роль компанії у медіації між пасажиром і водієм, повідомляє AIN.

Кадр із презентаційного відео Uklon

Ліворуч – попередній логотип Uklon, праворуч – новий.

Айдентику розробила дизайнерка компанії Uklon Марія Щербаха у співпраці з Kyiv Academy of Media Arts.

«У нашій айдентиці є три головні елементи – логотип у вигляді медіатора спокійного гірчичного кольору, розроблений з нуля шрифт та ілюстрації, які допоможуть зробити комунікацію зрозумілішою й емоційнішою», – розповіла дизайнерка.

Водночас Uklon почав тестувати новий мобільний додаток.

Нагадаємо, нещодавно мережа «Море пива» зважилася на радикальний ребрендінг.

Також після презентації нової адентики України, розробленої дизайнерським агентством Banda, у ініціативні громадяни влаштували у Facebook голосування за нові варіанти, якими можна насолодитися за посиланням.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button