Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23631 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Термінали для громадського транспорту Чернігова. Фото: прес-служба Ощадбанку

15 січня Ощадбанк та Visa запустили у міському транспорті Чернігова систему оплати проїзду за допомогою картки, повідомляє прес-служба Ощадбанку.

Проїзд можна оплатити за допомогою безконтактної картки чи будь-якого NFC-пристрою з функцією безконтактних платежів, зокрема смартфоном з Apple Pay чи Google Pay. Система також дозволяє оплату електронними квитками, хоча поки у Чернігові немає єдиного електронного квитка.

Мобільні валідатори є у кондукторів та водіїв у 79 тролейбусах та семи автобусах.

Раніше Ощадбанк та Visa запустили безконтактну систему в громадському транспорті Житомира та Тернополя.

Електронний квиток для громадського транспорту першим у країні запровадили саме в Житомирі. За рік виручка зросла на 80%.

У Вінниці готуються до запуску єдиного квитка в 2019 році.

Запуск електронного квитка в Києві триває вже декілька років. Зараз система перебуває на стадії напівготовності до тестового запуску.

Поки що встановлені у транспорті валідатори не зчитують електронні квитки, але кондуктори вимагають від пасажирів прикладати Картку киянина – для з’ясування пасажиропотоку. При цьому пасажири відмовляються це робити і сваряться з кондукторами. Ті ж бояться, що керівництво «Київпастрансу» скорочуватиме маршрути через те, що валідатори не фіксуватимуть реальний пасажиропотік, повідомляє Вечірній Київ.

«Щодо введення електронного квитка для всіх киян, у нас ще не було інструктажу. Мабуть, десь у лютому вже буде, тож купуйте електронні квитки, хоча ми ще будемо у салонах продавати паперові білети з QR-кодом», – розповів кондуктор тролейбусу №30.

Читайте також: «Як має працювати е-квиток для громадського транспорту в Києві»

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button