Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23495 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Carré Noir

Агентство Carré Noir розробило для Парижа нову візуальну айдентику. В ній втілено образ головного символа міста – корабля.

Концепт Carré Noir

За основу логотипу взяли коло. Його виконано в монохромному синьому кольорі. Назву міста оформили літерами верхнього регістру, щоб підкреслити статус «вічної та величної світової столиці», пишуть дизайнери.

Разом з тим айдентика Carré Noir схожа на попередню.

«Візуальна айдентика Парижа – це зустріч із самим собою, з усіма парижанами і з тими, хто працює вдень і вночі, щоб поліпшити наше повсякденне життя і посилити ауру цього міста. Париж пишається, Париж є прекрасним, Париж є множинним», – пояснюють дизайнери.

Читайте також: В Амстердамі демонтували знак «I amsterdam», оскільки він став символом масового туризму

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button