Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 274 днів. За цей час ми опублікували 23472 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kievcity.gov.ua

Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури Києва обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків. Таке рішення ухвалила КМДА, повідомляє Хрещатик.

«Транспортні проекти переважно є дороговартісними, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Транспортну модель Києва, що дозволяє здійснювати макромоделювання транспортних потоків, у 2016 році розробила компанія A+С Україна за сприяння Світового банку.

У КМДА зазначили, що на основі цієї моделі запровадили автобусні маршрути 114, 115, 118 і продовжили тролейбусний маршрут 30 до Севастопольської площі.

Нагадаємо, у середині березня розпочався демонтаж Шулявського шляхопроводу. На його місці будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект». Транспортний інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проект. Петиція про врахування у конкурсі проектів розв’язки Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але і в Київраді її проігнорували.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button