Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kievcity.gov.ua

Будівництву та ремонту об’єктів дорожньо-інженерної інфраструктури Києва обов’язково передуватиме проведення макро- та мікромоделювання транспортних потоків. Таке рішення ухвалила КМДА, повідомляє Хрещатик.

«Транспортні проекти переважно є дороговартісними, тож тут потрібно покладатися не лише на досвід і кваліфікацію спеціалістів, а й на сучасні програмні засоби, зокрема математичне моделювання транспортних потоків, – зазначив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Транспортну модель Києва, що дозволяє здійснювати макромоделювання транспортних потоків, у 2016 році розробила компанія A+С Україна за сприяння Світового банку.

У КМДА зазначили, що на основі цієї моделі запровадили автобусні маршрути 114, 115, 118 і продовжили тролейбусний маршрут 30 до Севастопольської площі.

Нагадаємо, у середині березня розпочався демонтаж Шулявського шляхопроводу. На його місці будуватимуть нову конструкцію – неповний чотирилисник з трьома з’їздами, спроектований інститутом «Київдормістпроект». Транспортний інженер Віктор Петрук розробив альтернативний проект. Петиція про врахування у конкурсі проектів розв’язки Петрука двічі набирала необхідну кількість голосів, але і в Київраді її проігнорували.

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button