Мобільні оператори визнали проблему з «28-денним місяцем»
Водночас деякі оператори стверджують, що клієнтам такі тарифні плани дуже подобаються.
Водночас деякі оператори стверджують, що клієнтам такі тарифні плани дуже подобаються.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 54 днів. За цей час ми опублікували 27115 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Unsplash
20 червня на засіданні Антимонопольного комітету представники мобільних операторів Київстар, Vodafone і lifecell визнали проблему з тарифікацією за 28-денний період замість помісячної, повідомляє Liga.Tech.
«Кожен оператор визнав, що проблема справді існує, і готовий її усувати. Однак не всі оператори хочуть прибирати 28-денний розрахунковий період – кажуть, окремим абонентам дуже до смаку такі тарифні плани, – але готові розробити альтернативні пропозиції для розрахункового періоду на місяць», – розповіла державна уповноважена АМКУ Марія Процишен.
За її словами, оператори, зокрема, готові у кожному тарифному плані вказувати вартість за один день користування тарифом, щоб користувачі могли порівняти.
Остаточне рішення у цій справі Антимонопольний комітет ухвалить 27 червня.
АМКУ порушив справу про недобросовісну конкуренцію проти трьох мобільних операторів у листопаді минулого року.
Влітку 2018 року мобільні оператори перевели абонентів на 28-денну тарифікацію замість помісячної. В результаті абоненти платитимуть операторам не 12, а 13 разів на рік. Перехід на «28-денний місяць» оператори пояснили інфляцією та водночас небажанням засмутити клієнтів прямим підвищенням тарифів.
Читайте також: Український мобільний оператор розповів, яку інформацію збирає про своїх клієнтів
Нагадаємо, з першого травня українські оператори зобов’язані надавати клієнтам послугу повного перенесення номеру телефона включно з кодом в разі зміни оператора.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті