Як виглядатиме веломаршрут із Сихова до центру Львова? (проєкт)
Уздовж маршруту встановлять велостійки, питні фонтани та урни для прибирання за собаками.
Уздовж маршруту встановлять велостійки, питні фонтани та урни для прибирання за собаками.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Цьогоріч у Львові планують облаштувати пілотну частину велопішохідного маршруту, що має з’єднати Сихів із центром міста, повідомляє Твоє місто.
Довжина Зеленої лінії – зеленого коридору, який пропонується долати пішки або на велосипеді, – складе вісім кілометрів. Відстань можна подолати пішки за 75-90 хвилин, або проїхати велосипедом за півгодини.
На пілотному етапі облаштують ділянку від Центру Довженка до вулиці Гната Хоткевича. Вона пролягатиме повз парк Івана Павла ІІ та долину річки Зубра, які є головними рекреаційними принадами району. Проєктанти пропонують повернути річці відпочинкову функцію, так само як і колишньому Піонерському озеру.
Щоб інтегрувати маршрут у загальну транспортну мережу, на зупинках автобусів та трамваїв облаштують велопарковки і навігацію. Уздовж маршруту встановлять велостійки, питні фонтани та урни для прибирання за собаками.
Зелену лінію розділятимуть дев’ять «вузлів», які насичуватимуть маршрут додатковими функціями: «місто», «село», «парк», «ліс і долина» та «вулиця».
Місто. Планують утворити безперервну вулицю між двома храмами, греко-католицьким та євангелістським. За малої інтенсивності руху велосипедисти на цій ділянці рухатимуться проїжджою частиною.
Парк. Це єдина ділянка маршруту, де зелена зона прилягатиме до пішохідної алеї з обох боків. Рух нею перекриють обмежувальними стовпчиками. Пішоходи та велосипедисти рухатимуться однією доріжкою.
Село. Ця частина алеї завдовжки 250 метрів слугуватиме під’їздом до чотирьох садибних ділянок та храму. Тут будуть спільні автомобільний, велосипедний і пішохідний рухи.
Ліс і долина. На 650-метровій ділянці запланували роздільний велосипедний та пішохідний рух.
Вулиця. Відрізок пролягає через вулицю Хоткевича, яку частково реконструюють. На відрізку прокладуть двосторонню велодоріжку та пішохідну доріжку. З протилежного боку буде дубльована одностороння велодоріжка з відділеним тротуаром.
Читайте також: Чому не в Києві: як Львову вдалось побудувати «трамвай на Сихів»
50 тисяч євро на облаштування пілотної ділянки виділяє Німецьке товариство міжнародного співробітництва GIZ, а ще 50 тисяч – Львівська міська рада.
До проєкту на різних етапах долучались різні архітектори. Зокрема, «Група 109» розробила гіпотезу маршруту, київська школа CANactions допомогла проаналізувати відрізки, після чого обрали демонстраційну ділянку, яку тепер розробляє агенція Urban Curators.
Концепцію Зеленої лінії ініціювали GIZ та управління архітектури і урбаністики Львівської міськради після того, як виникла необхідність сполучити два корпуси Українського католицького університету.
Нагадаємо, рік тому Львівська міська рада затвердила план розвитку транспорту до 2020 року, який передбачає кардинальні зміни в організації транспорту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті