Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

В одеському КП «Одесміськелектротранс» презентували трьохсекційний трамвай «Одіссей-Макс», повідомив мер міста Геннадій Труханов.

Довжина трамвая – 31 метр, місткість – 280 пасажирів, зокрема 62 місця для сидіння. У середній секції – низька підлога і місця для людей з інвалідністю.

Фото: Геннадій Труханов

Протягом місяця трамвай проходитиме обкатування, а у другій половині жовтня його планують запустити на 26-й маршрут від Старосінної площі до Люстдорфської дороги.

Думская зазначає, що «Одіссей-Макс» – це фактично збільшена вдвічі модель «Одіссей». Його створено на базі кузова TatraT3. Наразі це найдовший трамвай в Україні.

Варто зауважити, що трамвай довший всього на 80 сантиметрів за п’ятисекційний «Електрон» T5L64. Довжина останнього – 30,2 метри. Але він є 100% низькопідлоговим на відміну від «Одіссея-Макс».

Фото: Геннадій Труханов

«У нас давно назріла необхідність у пікові години використовувати великі вагони, бо поодинокі трамваї не завжди можуть впоратися з напливом пасажирів», – розповів директор КП «Одесміськелектротранс» Дмитро Жеман.

Вартість трамвая «Одіссей-Макс» – близько 18 мільйонів гривень. Із них 16 мільйонів коштував кузов, виготовлений у Калуші. У підприємстві кажуть, що аналоги такого трамвая коштують від 1,5 мільйона євро (понад 40 мільйонів гривень).

Нагадаємо, торік в Одесі відкрили музей електротранспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button