Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Скріншот із сайту Salzburger Nachrichten. На фото зображено провідницю Лєну

Австрійська газета Salzburger Nachrichten опублікувала статтю про подорож нічним поїздом з Відня до Львова.

ЦТС пише, що йдеться про безпересадковий вагон №147 Відень-Київ, який слідує через Будапешт. Зі столиці Австрії він вирушає о 16:42, а до Києва прибуває наступного дня о 17:21.

У матеріалі з підзаголовком «Ностальгійна поїздка до України: Львів об’єднує Захід і Схід і змушує серця хіпстерів битися швидше» зазначено, що вагон «Укрзалізниці» було побудовано ще в НДР.

У складі є вагон-ресторан, де можна скуштувати страви угорської кухні.

Читачам розповідають, як відбувається прикордонний контроль на угорській станції Захонь, а потім – в українському Чопі.

«Відбувається видовище, заради якого, принаймні любителям поїздів, сподобається виходити вночі: поїзд перекладають із європейської на українську широку колію. Вагони піднімають і змінюють ходову частину», – пише авторка Іріс Буртшер.

Далі репортаж присвячено тому, як можна провести час у Львові.

Нагадаємо, CNN склала список із 20 найкращих нічних поїздів, якими зручно подорожувати Європою, і серед них – Київ-Варшава.

У ХХ столітті нічні поїзди були стандартом залізничних перевезень у Європі, але останнім часом стають все більшою рідкістю. Скасовувати нічні потяги почали й в Україні. Одна з причин – бум лоукост-авіакомпаній. Та оскільки авіація шкодить довкіллю, деякі країни Європи почали повертати нічні потяги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button