Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 54 днів. За цей час ми опублікували 27117 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Французький бульвар до змін. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook

Міська влада Одеси оприлюднила заплановані зміни на Французькому бульварі. Проєкт виглядає досить автомобілецентричним і мало враховує потреби пішоходів і користувачів громадського транспорту.

Окрему смугу руху трамвая у новому плані прибрали, а це означає, що трамваї стоятимуть у заторах у годину-пік. Збільшення кількості смуг автотранспорту зробить вулицю більш шумною, а повітря менш чистим.

Крім того, пішоходна зона розташовуватиметься досить близько до дороги, а це зменшує загальну безпеку руху.

Візуалізація змін, запропонована одеською мерією. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook

«Одразу видно, що проєктують виключно для однієї групи користувачів: автомобілістів, а якщо копати глибше – нових автомобілістів, які стали причиною поганого міського планування територій, намагаючись при цьому вирішити проблему водовідвення», – прокоментував проєкт зміни профілю бульвару урбаніст Костянтин Ємельянов.

Альтернативний проєкт перепланування Французького бульвару. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook

Урбаніст Костянтин Ємельянов опублікував альтернативну версію перепланування бульвару, де «є змога фізично розірвати Французький бульвар, унеможлививши функцію транзиту власного транспорту».

Як відомо, розширення дороги не призводить до полегшення руху автомобілістів у місті.

«Транспорт, як вода, заповнить будь-яку ємність по вінця. Завдання планувальника – чітко розставити пріоритети і визначити необхідний об’єм. Що ми матимемо в результаті такого проєкту: погіршення екології, комфортності простору щодо всіх користувачів і звісно ж затори. Тобто автомобілісти не отримають нічого, крім розчарування», – пояснює урбаніст.

Альтернативний проєкт перепланування Французького бульвару. Фото: Konstantin Emelyanov / Facebook

Читайте також: Розширення доріг не зменшує затори: спростовуємо 12 міфів про автомобілізм

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button