В’їзд у центр Варшави планують дозволити лише для автівок з нульовими викидами
На думку очільника Варшави, в місто щодня заїздить забагато автомобілів, а переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
На думку очільника Варшави, в місто щодня заїздить забагато автомобілів, а переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 43 днів. За цей час ми опублікували 27026 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Adrian Grycuk / Transport Publiczny
Рафал Трясковський, очільник Варшави, заявив, що транспорт у місті спричинює велику частку забруднення повітря. У столиці зареєстровано півтора мільйони автомобілів. За його словами, на 1000 жителів зареєстровано 859 транспортних засобів, а це набагато більше, ніж у будь-якій столиці ЄС, пише видання Transport Publiczny
На його думку, для покращення екологічної ситуації недостаньо інвестицій у рейковий транспорт. Потрібен комплексний підхід, який включатиме збільшені плати за паркування і підвищення штрафів за некоректне паркування.
Крім того, на думку Трясковського, в місто щодня заїздить забагато автомобілів. При цьому переваг для користувачів громадського транспорту недостатньо.
«Я хотів би розпочати дискусію про зону, доступну лише для автомобілів з нульовими викидами. Це суперечливий дискурс, на це потрібен час», – каже Рафал Трясковський.
На думку міського голови, така зона може охоплювати Старе місто чи Королівський тракт (історичну дорогу з Старого міста в південні передмістя Варшави, де зараз розташований цілий ряд історичних будівель).
Першим кроком можуть стати автобуси з нульовими викидами, які повинні курсувати по Краківському передмістю (одній з найпрестижніших вулиць Варшави, популярному місці для прогулянок).
Також у 2020 році в Варшаві планують створити більше смуг громадського транспорту. Мер пообіцяв незабаром представити план перетворення центру міста, який має зробити Варшаву зеленішою і менш «забетонованою».
Нагадаємо, що в Барселоні заборонили в’їзд «старих» автівок до міста та передмістя. Протягом чотирьох років міська влада сподівається зробити повітря на 20% чистішим
Читайте також: Варшава витратить на нові електробуси більше 100 млн доларів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті