Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: pixabay

1 січня 2020 року вступив в дію закон про інфраструктуру для електромобілів, прийнятий ВРУ і підписаний президентом ще влітку минулого року, пише видання Itc.

Закон має узгодити українське законодавство про маркування транспортних засобів з електродвигунами, а також створити умови для розвитку інфраструктури і мережі зарядних станцій для електомобілів.

Місця для паркування відтепер мають позначатися відповідними дорожніми знаками, електромобілі матимуть особливі номери з зеленим кольором шрифту замість чорного.

За паркування автівок на паливі на місцях для електромобілів відтепер штрафуватимуть на 340-510 грн. Також інспектори з паркування матимуть повноваження евакуювати авто порушників.

Варто зазначити, що впродовж 11 місяців 2019 року українці купили майже сім тисяч електромобілів, більшість з яких (90%) уживані.

Коментуючи новину про те, що мер Варшави хоче розпочати дискусію про дозвіл в’їзду у центр міста лише електромобілів, Максим Бахматов, радник міського голови Києва, заявив у Фейсбуці, що наразі міська влада розпрацьовує можливість дозволу електромобілям в Києві пересуватися окремими смугами для громадського транспорту.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button