Громадськість підозрює, що Нацполіція занижує статистику смертності в ДТП
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26881 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: takahiro taguchi / unsplach
Патрульна поліція оприлюднила статистику ДТП за 2019 рік. Згідно з цими даними загинуло 3454 осіб, травмовано 32 736 осіб.
Утім, громадськість сумнівається у тому, що такі дані відповідають реальності. Про це у своєму Фейсбуці написав Андрій Климчук, активіст, член Асоціації велосипедистів Києва U-Cycle.
Як виявилося, проблема заниження смертності не нова. В 2017 році Віктор Загреба досліджував заниження показників смертності на дорогах Нацполіцією. Приміром, за даними МОЗ у 2016 році загинуло на 50% більше людей, ніж звітувала поліція. У статті йдеться, що в попередні роки дані МОЗ також розходилися з даними ДАІ/МВС.
Сьогодні ця тенденція продовжується: дані Держстату і станцій швидкої медичної допомоги суттєво відрізняються від даних поліції.
Зображення: Andrii Klymchuk / Facebook
«Дані по загиблих з Держстату включають всі транспортні нещасні випадки за методологією ВООЗ (V01-V99). Тому крім загиблих у ДТП, сюди входять загиблі на водному і повітряному транспорті. Але ці показники є більш об’єктивними ніж у поліції, хоча теж можуть бути занижені», – пояснює Андрій Климчук.
Зображення: Andrii Klymchuk / Facebook
Як видно з порівняльного аналізу, звіти станцій швидкої медичної допомоги показують, що травмованих на 10-15 тис. більше кожного року. Причини заниження даних Нацполіцією невідомі.
Нагадаємо, що упродовж 2019 року в Осло під час ДТП не загинуло жодної людини. Це є результатом міської політики: правильного перерозподілу міського простору і грамотного планування. На дорогах Варшави у 2019 році загинули 35 людей. Це рекордно низький показник для Варшави. Міська влада вважає, що такі дані є результатом впровадження стратегії Vision Zero («Нуль смертей»).
За інформацією Центру організації дорожнього руху у Києві з початку 2020 року травмовано внаслідок ДТП 66 людей, четверо людей загинуло.
Читайте також: Ментальність ні до чого: які заходи можуть зменшити смертність на дорогах вдвічі?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті