Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 39 днів. За цей час ми опублікували 27000 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: rau.ua

За підрахунками видання Ukrainian Retail Association, упродовж минулого року на український ринок загалом вийшло 11 зарубіжних брендів. Це найменший показник за останні три роки. Приміром, у 2018-му в країні з’явилося 25 нових торгових марок, а в 2017 – 20.

Попри це, у 2019 році на український ринок вийшло кілька брендів, появи яких чекали дуже давно, зокрема, французький рітейлер спорттоварів Decathlon, який відкрив магазини в Києві в Рітейл Парку Петрівка і на вулиці Берковецькій, а також американський бренд The North Face, який компанія Intertop Ukraine вивела на ринок за франшизою.

На український ринок прийшли французькі Pylones, Claudie Pierlot і Weill. Крім того, в Україні з’явилися одному бренду з Німеччини, Південної Кореї, Іспанії, Данії і Чехії.

Усі згадані бренди спочатку стали доступними в найбільш популярних торгових центрах Києва.  За останній рік ТРЦ Gulliver і ТРЦ Lavina Mall представили найбільше нових торгових марок.

У 2020 році консультанти ринку торговельної нерухомості прогнозують появу ще десятка нових брендів. Перш за все, це шведська IKEA. Відкриття магазину давно анонсували, але вже багато разів переносили. Навесні 2020 року планують запустити інтернет- магазин.

Окрім цього, очікують на появу турецького бренду чоловічого одягу AVVA, російської мережі магазинів одягу для всієї родини Funday, бельгійського бренду аксесуарів Kipling, італійського бренду одягу преміум-класу Elisabetta Franchi та французького The Kooples. Уже не перший рік на українському ринку сподіваються на появу італійського бренду Eataly, проте конкретних даних із цього приводу наразі немає.

Читайте також: Половина брендів, які продають у київському ЦУМі — українські

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button