У Києві відкриють ТРЦ, де стежитимуть за поведінкою покупців
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів не вимикають WiFi на своїх смартфонах.
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів не вимикають WiFi на своїх смартфонах.
Кадр із серіалу «Чорне дзеркало»
У квітні на Виноградарі в Києві відкриється ТРЦ Retroville, де вперше в Україні задіють технологію Shopster, яка відстежуватиме поведінку покупців, повідомляє RAU.
Розробники системи вирішили скористатися тим, що 30-50% відвідувачів торговельних центрів не вимикають WiFi на своїх смартфонах. У ТРЦ буде встановлено близько 500 датчиків.
Система відстежуватиме, зокрема, такі параметри:
На основі отриманих даних вдосконалюватимуть механізми стимулювання продажів. Наприклад, технологія дозволяє надсилати рush-повідомлення. Тож проходячи повз певний магазин або заклад, людина отримає повідомлення про акції, знижки та новинки.
«Основною перевагою використання системи Shopster для ТРЦ Retroville стане можливість допомогти покупцеві не піти без покупки», – йдеться у пресанонсі компанії.
Візуалізація ТРЦ «Ретровіль»
Читайте також: GPS-браслети, рейтинг довіри – як у китайських містах контролюють своїх жителів
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті