Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 246 днів. За цей час ми опублікували 23264 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Кадр із відео YevhenCo Dokuchko

Увечері 17 лютого на станції метро «Поштова площа» стався збій, через який турнікети припинили зчитувати Kyiv Smart Card і картки киянина. Відео опублікував у Facebook користувач Євген Докучко.

При цьому працівники метрополітену відмовлялися пропускати власників синіх карток, доки турнікети не буде полагоджено, і радили почекати. Одна з пасажирок на відео каже, що чекає вже десять хвилин.

На Поштовій площі не працюють сині картки. Безплатно відмовляютьтся пускати. Пасажири дуже злі. Не працюють навіть карти киянина

Опубліковано Євгеном Докучком Понеділок, 17 лютого 2020 р.

Заступник голови КМДА Максим Бахматов пообіцяв з’ясувати ситуацію.

У метрополітені час від часу трапляються подібні збої, коли пасажири не мають змоги пройти за електронним квитком. Чимало учасників обговорень у соцмережах вважають, що в таких випадках працівники мають пропускати власників карток безкоштовно.

Наразі автомати з продажу та поповнення Kyiv Smart Card працюють на 24 із 52 станцій. Можливість оплатити проїзд разовим QR-квитком є приблизно на 12 станціях, але такі квитки зчитають не всі турнікети – наприклад, на «Університеті» лише один.

31 березня оголошено останнім днем, коли можна буде пройти в метро за жетонами.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button