У Сан-Франциско створили синтетичне вино та саке. Навіщо?
У компанії вважають винахід кроком до «діджиталізації алкоголю».
У компанії вважають винахід кроком до «діджиталізації алкоголю».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
20 лютого стартап Endless West із Сан-Франциско, США, презентував синтетичне вино і синтетичне саке, які виготовили без винограду та рису і без бродіння, повідомляє San Francisco Chronicle.
У складі цих алкогольних продуктів – лише етанол, вода та додатки для запаху, аромату й текстури. Такі синтетичні напої не можуть продаватися під назвами вино і саке, тож на етикетці продукт визначено як спиртовий напій.
Смак вина Gemello (з італійської назва перекладається як «близнюк») скопіювали з солодкого ігристого мускату міцністю 6%. Воно має ноти апельсинового цвіту, манго, персика та лічі.
Саке Kazoku («сім’я» у перекладі з японської) копіювали з «дзюммай дайґіндзьо», який вважається найвищим сортом преміального саке, у поєднанні з непастеризованим саке «нама генсю».
Навіщо стартапу знадобилося синтезувати вино й саке в лабораторії? Винахідники стверджують, що такий спосіб виробництва алкоголю є екологічнішим, оскільки не потребує сільськогосподарських площ і споживання значної кількості води.
Так, виробництво вина Gemello, пишуть вони на сайті, вимагає на 95% менше води, на 80% менше площі та виділяє на 40% менше вуглецевих викидів, порівняно з традиційним виноробством. Щодо саке, то Kazoku потребує на 75% менше води, на 60% менше площі та виділяє на 40% менше вуглецю.
У перспективі таке виробництво також зробить алкоголь дешевшим. Зараз пляшка Kazoku 375 мл коштує 10 доларів, а Gemello – 15 доларів.
Крім того, у компанії вважають винахід кроком у цифровій революції. Під «діджиталізацією алкоголю» мають на увазі штучне відтворення копій напою. Вважають, що зараз синтетичне вино не є досконалим, але людина майбутнього питиме абсолютно точні копії, скажімо, рідкісного каберне совіньйон Screaming Eagle, яке зараз коштує до пів мільйона за пляшку.
У 2018 році компанія випустила синтетичний віскі під назвою Glyph. Зараз його продають у 500 магазинах, ресторанах і барах у США та Гонконзі.
Нагадаємо, одночасно у виноробстві поширюється інший тренд – натуральні вина, які виготовляють із мінімальним втручанням у процес бродіння винограду.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті