У Києві витратять пів мільйона гривень на перевезення двох трамваїв в інше депо
Трамваї не можуть просто переїхати з одного берега Дніпра на інший після того, як у 2004 році демонтували колії на мосту Патона.
Трамваї не можуть просто переїхати з одного берега Дніпра на інший після того, як у 2004 році демонтували колії на мосту Патона.
Фото: Levis, facebook.com/TypicalKyivpastrans
«Київпастранс» готовий заплатити понад пів мільйона гривень за перевезення двох трамвайних вагонів Pesa із правобережного депо імені Шевченка у лівобережне Дарницьке депо.
Для перевезення трамваїв між депо, розташованими на різних берегах Дніпра, потрібен, зокрема, прокат спеціального вантажного транспорту із водієм.
Проведення аукціону заплановано на 23 вересня. Очікувана вартість – 529 тисяч гривень.
У спільноті «Типичный транспорт Киева» нагадують, що Київпастранс оголосив 2020-й роком лівобережної трамвайної мережі.
Мережу київського трамвая було розірвано на лівобережну і правобережну після демонтажу колії на мосту Патона у 2004 році. Загалом за часів головування Олександра Омельченка (1996-2006) Київ втратив понад 60 кілометрів трамвайних колій.
За головування Леоніда Черновецького було демонтовано також трамвайну лінію на Набережному шосе, що ще більше утруднює можливість відновити трамвайне сполучення через Дніпро.
Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?
Зараз на місці трамвайної колії на Набережному шосе планують прокласти велодоріжку.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті