У Києві витратять пів мільйона гривень на перевезення двох трамваїв в інше депо
Трамваї не можуть просто переїхати з одного берега Дніпра на інший після того, як у 2004 році демонтували колії на мосту Патона.
Трамваї не можуть просто переїхати з одного берега Дніпра на інший після того, як у 2004 році демонтували колії на мосту Патона.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
«Київпастранс» готовий заплатити понад пів мільйона гривень за перевезення двох трамвайних вагонів Pesa із правобережного депо імені Шевченка у лівобережне Дарницьке депо.
Для перевезення трамваїв між депо, розташованими на різних берегах Дніпра, потрібен, зокрема, прокат спеціального вантажного транспорту із водієм.
Проведення аукціону заплановано на 23 вересня. Очікувана вартість – 529 тисяч гривень.
У спільноті «Типичный транспорт Киева» нагадують, що Київпастранс оголосив 2020-й роком лівобережної трамвайної мережі.
Мережу київського трамвая було розірвано на лівобережну і правобережну після демонтажу колії на мосту Патона у 2004 році. Загалом за часів головування Олександра Омельченка (1996-2006) Київ втратив понад 60 кілометрів трамвайних колій.
За головування Леоніда Черновецького було демонтовано також трамвайну лінію на Набережному шосе, що ще більше утруднює можливість відновити трамвайне сполучення через Дніпро.
Читайте також: Як Київ втратив трамвайну мережу і чому її варто повернути в місто?
Зараз на місці трамвайної колії на Набережному шосе планують прокласти велодоріжку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті