Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 290 днів. За цей час ми опублікували 23590 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

26 вересня на пішохідному мосту через головні колії станції Київ-Пасажирський обвалилася частина паркану. Внаслідок інциденту ніхто не постраждав, повідомляє пресслужба Укрзалізниці.

Наступного дня залізничники повідомили, що пошкоджені перила відновили. Обіцяють також провести планову діагностику мосту.

Фото: пресслужба Укрзалізниці

В Укрзалізниці, що попередню перевірку робили рік тому, у вересні 2019 року. Тоді виправили всі зауваження, крім одного: припинити стихійну торгівлю. Запевняють, що під час огляду перил у березні цього року з перилами було все гаразд.

«Саме постійний фізичний вплив призвів до руйнації перильного огородження пішохідного мосту. Для попередження та недопущення стихійної торгівлі на мосту регіональна філія “Південно-Західна залізниця” АТ “Укрзалізниця” неодноразово зверталася до Національної поліції України. Останнє звернення було 9 вересня 2020 року», – зазначають в Укрзалізниці.

Залізобетонний пішохідний міст було збудовано у 1986 році. У 2012 році збудували новий вихід на північну платформу №2.

Нагадаємо, «Київблагоустрій» скаржився на те, що стихійні торгові ятки на Вокзальній площі постійно повертаються після кожного демонтажу.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button