Активіст нарахував у Києві 75 підземних переходів, які краще продублювати наземними
Переважно це центр міста і райони щільної житлової забудови, де наявний підземний перехід «розриває» міський простір.
Переважно це центр міста і райони щільної житлової забудови, де наявний підземний перехід «розриває» міський простір.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Представник U-Cycle Богдан Лепявко за допомогою інших активістів створює мапу підземних переходів у Києві, які варто продублювати наземними. Наразі нарахували 75 таких підземних переходів.
«Переважно це центр міста і райони щільної житлової забудови, де наявний підземний перехід “розриває” міський простір і створює купу проблем для місцевих мешканців», – зазначив Лепявко в коментарі «Хмарочосу».
У першу чергу у «список до ліквідації» заносять підземні переходи на ділянках, де вже є світлофорне регулювання. Тобто автомобілі й так зупиняються, але люди однаково змушені спускатися під землю. Відповідно, частина людей просто чекає на червоне для автівок і переходить вулицю по верху, без переходу.
Також ідеться про підземні переходи на невеликих вулицях і примиканнях, де чомусь не зробили наземного. Є окремі перехрестя, де взагалі немає жодних переходів – ні підземних, ні наземних, тобто пішохід в принципі не може перейти вулицю.
Частина підземних переходів – це такі собі «резонансні» переходи, які вже обговорювались серед громадськості та ставали об’єктами дослідження, а деякі з них подавались на проєкти Громадського бюджету.
«Щодо деяких із цих переходів уже була проведена певна підготовча робота комунальниками, але здебільшого вона впирається у погодження з поліцією. Мовляв, небезпечно. Хоча світовий досвід, європейські рекомендації, українські ДБН і навіть вже практична статистика ДТП показують, що ні – наземні навпаки у більшості місць сповільнюють трафік і роблять його більш передбачуваним, часто при цьому навіть без втрати пропускної спроможності вулиці», – наголошує Лепявко.
На думку активіста, поліція не повинна мати вплив на формування міського простору та міські транспортні політики. Він пропонує забрати ці, не властиві їй повноваження.
Нагадаємо, у вересні біля київського ЦУМу, почав працювати підземний перехід, який закривали на реконструкцію в 2016 році. Паралельно діє наемний перехід через Хрещатик. Лепявко та інші активісти порахували, що підземним переходом на Хрещатику користується вчетверо менше людей, ніж наземним.
Читайте також: В Лондоні майже немає підземних переходів, а смертність пішоходів на дорогах значно менша, ніж в Києві. Чому?
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті