Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 275 днів. За цей час ми опублікували 23482 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Активісти Богдан Лепявко, Андрій Дашко та Світлана Шахотіна порахували, скільки людей на перетині вулиць Хрещатик і Богдана Хмельницького за півгодини скористується наземними та підземним переходами.

«Рахували з 18:30 до 19:00, по п’ять світлофорних циклів спочатку при переході через Богдана Хмельницького, потім – через Хрещатик», – пояснив керівник U-Cycle Богдан Лепявко.

За результатами підрахунків, на вулиці Богдана Хмельницького 228 людей чекали зеленого світла світлофору, 16 – спустились до підземного переходу. На Хрещатику 217 скористалися наземним переходом, 51 людина спустилася до підземного.

Богдан Лепявко припустив, що більшість людей скористалися підземним переходом на Хрещатику, щоб перейти до закладу «Київська перепічка».

Нагадаємо, що на вулиці Хрещатик, біля київського ЦУМу, почав працювати підземний перехід, який був закритий на реконструкцію в 2016 році. Наземний перехід поряд працює паралельно.

У 2012 році підземний перехід передали на баланс інвесторів – компанії «Еста Холдинг», але ті зіштовхнулися з проблемою облаштування його для маломобільних людей.

Підземний перехід на Хрещатику перекрили у 2016 році, після чого у квітні 2017 року там облаштували перший наземний перехід на центральній вулиці столиці. Наприкінці вересня 2019 року у КМДА заявили, що підземний перехід  не відкриватимуть. Втім, вже на початку листопада Микола Поворозник, перший заступник голови КМДА, повідомив, що перехід таки введуть в експлуатацію на початку лютого 2020 року, адже його ремонтували за кошти приватного інвестора.

Всього у Києві близько 230 підземних переходів. Вони є результатом автоцентричного погляду на містобудування, який відходить у минуле. Пояснюємо, чому підземки повинні зникнути разом із ним.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button