В Україні оновили стандарти дорожньої інфраструктури. Що змінилося?
Нові стандарти змусять водіїв їздити повільніше.
Нові стандарти змусять водіїв їздити повільніше.
Фото: facebook.com/perlov.viktor
В Україні з першого листопада набули чинності нові стандарти дорожньої інфраструктури, які змусять водіїв їздити повільніше, повідомляє «Укравтодор».
Згідно зі змінами, що внесені у документ «ДСТУ 4123:2020 Безпека дорожнього руху. Засоби заспокоєння руху. Загальні технічні вимоги», перелік засобів заспокоєння руху розширюється.
Раніше офіційно дозволеними були кільцеві розв’язки, шумові смуги, піднесені пішохідні переходи, звуження смуг руху, напрямні острівці та «лежачі поліцейські». Тепер до них додадуться: острівці безпеки, бордюрні розширення, чокери, розділювальні смуги.
Нові заходи спрямовані на зниження швидкості руху як у населених пунктах, так і поза ними. За основу нового стандарту обрано концепцію VisionZero або ж «Нульове бачення». ЇЇ метою є зведення цифри смертності на дорозі до нуля завдяки продуманій системі безпеки. Наприклад, зменшення ширини смуг, мінімальна кількість реклами, розділення зустрічних потоків зеленою зоною, антикишені, кільцеві перехрестя, освітлення переходів.
Відтепер нові стандарти дозволять встановити острівці безпеки, які змусять водія дещо змінити траєкторію руху; чокери – суцільні розширення; острівці, що звужують проїзну частину, а також центральні острівці, що розташовані вздовж осі проїзної частини.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті