Вночі на Шулявському шляхопроводі демонтували ще шість опор
Після аварії підрядник прибрав інші опори, «які викликали сумніви щодо надійності укріплення».
Після аварії підрядник прибрав інші опори, «які викликали сумніви щодо надійності укріплення».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24971 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Вночі підрядник демонтував на Шулявському шляхопроводі шість опор, «які викликали сумніви щодо надійності укріплення», після того, як удень там впали три інші елекроопори. Про це повідомив міський голова Віталій Кличко.
За його словами, підрядник має власним коштом якнайшвидше встановити стовпи з посиленням несучої конструкції.
Наразі офіційних версій аварії немає. Поліція відкрила кримінальне провадження. Справу кваліфікували як порушення правил безпечної експлуатації будівель і споруд – ч. 2 ст. 275.
Внаслідок падіння електроопор пошкоджено дев’ять автомобілів. Люди не постраждали. «Дирекція будівництва шляхо-транспортних споруд» звертатиметься в суд щодо відшкодування підрядником збитків за пошкоджені автомобілі.
«Я їхав у сторону Петрівки у правому ряду, коли переді мною почали просто падати стовпи освітлення. Удар прийшовся на машину, – як бачите, на задню праву стійку, – і розтрощив мені дах, скло, багажник. Коли падали стовпи, летіли дроти кругом, тобто зараз дроти вже прибрали і оформлюємо як пошкодження майна, тому що це не дорожньо-транспортна пригода», – розповів 5 каналу водій пошкодженої машини Андрій Севенюк.
Відео падіння опор із місця водія опублікував Київ Оперативний.
Міський голова Віталій Кличко раніше заявив, що головна відповідальність – на генеральному підряднику. Водночас генпідрядник також звернувся із заявою до поліції.
Реконструювати Шулявський шляхопровід вирішили після аварії в лютому 2017 року, коли частина мосту впала на припарковані автомобілі. Кияни підписали дві петиції за проєкт Шулявської розв’язки у вигляді реверсного кільця, розроблений Віктором Петруком. Натомість у КМДА відмовилися від проведення конкурсу і таки вирішили будувати за іншим проєктом.
Послуги з реконструкції замовили у компаній, підконтрольних Максиму Микитасю, – «Північно-Український будівельний альянс», «Укрбуд Інвест» і «Укрбуд Девелопмент». Згодом вони стали фігурантами розслідувань, а Микитась потрапив за ґрати.
Роботи з демонтажу старого мосту почалися в березні 2019 року. За цей час вартість реконструкції зросла з 0,6 мільярда гривень до 1,7 мільярда.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті