Будівництво Київської обхідної дороги загрожує десяткам гектарів лісу, – екологи
Щонайменше 12 кілометрів дороги мають пройти лісовими масивами Київського та Клавдієвського лісгоспів.
Щонайменше 12 кілометрів дороги мають пройти лісовими масивами Київського та Клавдієвського лісгоспів.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Будівництво Київської обхідної дороги призведе до знищення десятків гектарів лісу, заявляє Українська Природоохоронна Група.
Нещодавно президент Володимир Зеленський заявив, що Київську обхідну дорогу почнуть будувати вже цього літа. Йдеться про напівкільце завдовжки 150 кілометрів, загальний бюджет якого сягатиме 85 мільярдів гривень. За умов стабільного фінансування весь проєкт можна буде завершити за п’ять-шість років.
Починатимуть із другої ділянки – 35-кілометрового відтинку між селом Бузова і Глевахою, який з’єднує траси М-06 і М-05. Ця ділянка коштуватиме 12 мільярдів. Передбачається будівництво двох мостів через річки Ірпінь та Бобриця, а також п’ять транспортних розв’язок.
Далі за планом – будівництво першої ділянки завдовжки 18 кілометрів між селами Клавдієво-Тарасове і Бузова, що сполучатиме М-07 і М-06. Ці дві ділянки вже проєктуються.
Екологи заявляють, що на першій ділянці планується найменше автомобільне навантаження (25-30 тисяч автомобілів на добу) – зате потрібно знищити найбільшу площу лісів. Щонайменше 12 кілометрів дороги мають пройти лісовими масивами Київського та Клавдієвського лісгоспів: планується вирубати мінімум 42 тисячі дерев.
«З урахуванням планованої ширини полотна (чотири смуги по 3,75 метра кожна = 15 метрів) та вимог ДБН щодо відстані найближчих дерев до полотна (9 метрів), ширина просіки, яку необхідно прорубати, становить не менше 33 метрів. Отже, для прокладання 12 кілометрів дороги треба буде повністю знищити 40 гектар лісу та боліт», – порахували в UNCG.
Екологи вважають, що можна було б знайти альтернативи, які б розв’язали проблему транзитного потоку через Київ без знищення природи. Наприклад між М-07 та М-06 вже є траса від Калинівки через Макарів до Бородянки, яку можна було би розширити, побудувавши обходи населених пунктів.
Проєкт буде реалізовуватися в рамках президентської програми «Велике будівництво».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті