Кличко прокоментував неможливість пересуватися містом: «Ми зробили так умисно»
«Є прислів'я – ситий голодного не розуміє», – зауважив міський голова.
«Є прислів'я – ситий голодного не розуміє», – зауважив міський голова.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23449 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Міський голова Віталій Кличко наполягає на тому, що альтернативи тій ситуації, що склалася с транспортом після запровадження проїзду за спецперепустками 5 квітня, немає.
«Ми умисно оголосили локдаун і обмеження у пересуванні транспортом. Це єдиний шлях, який забезпечить розірвання ланцюга передачі інфекції. Ми умисно зробили так, щоб тільки ті люди, які мають вплив на життєзабезпечення міста, мають можливість пересуватися. Всі решта, – будь ласка, залишайтеся вдома», – заявив Кличко в ефірі «Свободи слова».
Так він прокоментував слова ведучого про «транпортний колапс», який спостерігався п’ятого квітня, коли Київ став у заторах, у той час як громадський транспорт, включно з метро, курсував практично порожній.
Кличко заявив, що консультується з німецьким Інститутом Коха, і також зазначив, що більшість європейських країн вдалися до максимальних обмежень.
«Є прислів’я – ситий голодного не розуміє і здоровий хворого не розуміє», – так міський голова прокоментував небажання людей залишатися вдома.
За його словами, міська адміністрація видала 500 тисяч перепусток, передусім медикам, військовим, поліції та тим, хто займається водопостачанням, теплопостачанням і електрикою.
Рік тому ми писали про те, що транспортна політика у часи карантину може мати серйозний вплив на подальший розвиток транспортної системи та міської мобільності. Так, в Україні обмежують саме ті види транспорту, якими користуються найменш захищені соціальні групи. Це можна назвати «карантином для бідних».
Нагадаємо, що з п’ятого квітня до завершення локдауну КМДА зробила безкоштовним паркування на майданчиках «Київтранспарксервісу».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті