Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyivcity.gov.ua

КП «Київський метрополітен» просить владу столиці підвищити ціну за проїзд до більше як 21 гривні – собівартості перевезення. Адже, за їхніми словами, без зростання тарифу працівники лишаться без заробітних плат і неминучі скорочення. Видання Dozorro припускає, що головною причиною ймовірного підвищення тарифів може бути збільшення витрат підземки.

У фінансовому плані на 2021 рік департамент комунальної власності КМДА заклав плановий чистий збиток «Київського метрополітену» на рівні 3,42 мільярда гривень. Ця сума майже втричі більша, ніж в попередньому році. КП очікує отримати доходи в 3,1 мільярда (проти 3,7 мільярда гривень у 2020-му).

Натомість витратити КП цьогоріч планує аж 6,5 мільярда гривень. Це на 1,66 мільярда гривень або 34% більше фактичних показників 2020 року. Найбільше грошей піде на зарплати й соцвідрахування – 2,5 мільярди. На амортизацію основних фондів планують витратити 1,9 мільярда, на матеріали – 853 мільйони, на електроенергію – 572 мільйони гривень.

Водночас у цей рік метрополітен планує багато будувати та реконструювати. На усе це КП отримає понад 2,5 мільярди гривень з місцевого бюджету. Також його коштом планують погасити й тіло кредиту ЄБРР – 187 мільйонів гривень. Ще понад два мільярди гривень капітальних інвестицій планує направити КП з власних коштів. Вони підуть на технічний розвиток метрополітену.

Згідно з даними BI Prozorro, у 2020-2021 метрополітен провів більш як 1300 закупівель з очікуваною вартістю понад 1,5 мільярди гривень. Водночас поточна сума договорів за цими закупівлями становить трохи менше ніж 900 мільйонів гривень.

Департамент фінансів КМДА не здійснював перевірки вірогідності та обґрунтованості витрат, включених до собівартості тарифу на послуги перевезення. Там нагадали, що закон зобов’язує забезпечувати беззбитковість роботи перевізників. Відповідно, наявність збитку в фінплані КП потребує тарифного регулювання. Це означає, що заплановані витрати або має покрити міський бюджет дотацією, або тариф.

Читайте також: 5 причин, чому підвищення цін на громадський транспорт – це погана ідея.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button