Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 302 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Ukravtodor.Gov.Ua

Верховна Рада вивела будівництво Великої кільцевої дороги навколо Києва з-під дії закону про публічні закупівлі. Відповідну поправку під час розгляду законопроєкту 5309 підтримали 268 народних депутатів.

Як повідомляє Transparency International Ukraine, загалом законопроєкт покликаний вдосконалити систему публічних закупівель і справді має низку важливих правок. Водночас деякі зміни до нього дозволяють проводити закупівлі до Дня Конституції та Дня Незалежності за переговорною процедурою – без прозорих конкурентних торгів.

«Тепер Кабмін має визначити перелік замовників, які зможуть скористатися можливістю купувати без тендерів, та відповідний список товарів, робіт і послуг. А отже, під час підготовки до свят мільйонні угоди зможуть отримати ті компанії, які організатори оберуть на власний розсуд», – заявляють в організації.

Окрема правка стосується будівництва Великої кільцевої дороги, яку не підтримали в парламентському комітеті, але підтримали на сесії Верховної Ради. Ексуповноважена Антимонопольного комітету Агія Загребельська повідомила, що правку вніс депутат фракції «Слуга народу» Арсеній Пушкаренко.

«Президентська фракція проголосувала за виведення з “Прозорро” робіт із будівництва Великої кільцевої автомобільної дороги навколо Києва. Тобто дала дозвіл на “ручний” розподіл майже 100 мільярдів бюджетних гривень», – заявила Загребельська.

За її словами, законопроєкт 5309 також дозволяє тендерній колегії АМКУ не приймати до розгляду скарги на дискримінаційні умови тендерної документації замовників, якщо, на думку АМКУ, доказів не достатньо.

В Укравтодорі, своєю чергою, повідомляють, що тепер Київську обхідну дорогу будуватимуть за міжнародним форматом контрактів EPC+F.

«Йдеться про те, що на конкурентних торгах підрядник визначатиметься не лише за ціновим критерієм, але й за умовами залучення фінансування. Тобто підрядник не лише проєктує та будує, але й забезпечує можливості фінансування для виконання цих робіт», – заявляють у корпорації.

Восьмого червня Укравтодор презентує бачення майбутньої закупівлі.

Будівництво Великої кільцевої автомобільної дороги, а точніше її південного півкільця – Київської обхідної дороги – має початися цього літа. Вартість проєкту – 85 мільярдів гривень, терміни реалізації – до 2025 року. У будівництві, ймовірно, братиме участь американська компанія Bechtel Overseas Corporation.

Екологи заявляли, що будівництво Київської обхідної дороги призведе до знищення десятків гектарів лісу. В Укравтодорі обіцяють висадити нові дерева.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button