Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash.com

Мінінфраструктури працює над реалізацією проєктів будівництва шести платних автомобільних доріг. Максимальна вартість користування ними залежатиме від транспортного засобу та сягатиме від 0,023 до 0,133 євро (приблизно від 0,73 до 4,22 гривні) за кілометр. Про це повідомляє «Суспільне».

За словами заступниці міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Анни Юрченко, уряд опрацьовує питання щодо будівництва на умовах концесії наступних доріг: Харків-Дніпро-Запоріжжя; Бориспіль-Полтава; Херсон-Миколаїв; Київ-Житомир-Рівне; Ягодин-Ковель-Луцьк; Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв.

Реалізація зазначених об’єктів відповідає переліку пріоритетних для держави інвестиційних проєктів до 2023 року, затвердженому урядом у грудні 2020 року. Кабмін затвердив максимальну вартість користування дорогами на рівні від 0,023 до 0,133 євро за кілометр. Плата залежатиме від категорії транспорту.

Проте міністр інфраструктури України Олександр Кубраков заявив, що ця інформація не відповідає дійсності. Проєкти державно-приватного партнерства – це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд. Тобто, плати за проїзд вказаними дорогами не буде.

Крім того, постановою уряду гранична вартість плати за проїзд визначена виключно для концесійних проєктів, а не для доріг, які оновлюватимуться у рамках ДПП.

Заплановані автошляхи мають сполучити десять областей України, їхня загальна довжина сягне 1500 кілометрів. На дорогах планують провести реконструкцію, поточний та капітальний ремонт.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button