В уряді назвали орієнтовну вартість проїзду шістьма платними дорогами. Згодом міністр це спростував
Дороги будуватимуться в рамках державно-приватного партнерства, а не в концесію, тому плата за користування ними не передбачена.
Дороги будуватимуться в рамках державно-приватного партнерства, а не в концесію, тому плата за користування ними не передбачена.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Мінінфраструктури працює над реалізацією проєктів будівництва шести платних автомобільних доріг. Максимальна вартість користування ними залежатиме від транспортного засобу та сягатиме від 0,023 до 0,133 євро (приблизно від 0,73 до 4,22 гривні) за кілометр. Про це повідомляє «Суспільне».
За словами заступниці міністра інфраструктури з питань європейської інтеграції Анни Юрченко, уряд опрацьовує питання щодо будівництва на умовах концесії наступних доріг: Харків-Дніпро-Запоріжжя; Бориспіль-Полтава; Херсон-Миколаїв; Київ-Житомир-Рівне; Ягодин-Ковель-Луцьк; Дніпро-Кривий Ріг-Миколаїв.
Реалізація зазначених об’єктів відповідає переліку пріоритетних для держави інвестиційних проєктів до 2023 року, затвердженому урядом у грудні 2020 року. Кабмін затвердив максимальну вартість користування дорогами на рівні від 0,023 до 0,133 євро за кілометр. Плата залежатиме від категорії транспорту.
Проте міністр інфраструктури України Олександр Кубраков заявив, що ця інформація не відповідає дійсності. Проєкти державно-приватного партнерства – це формат «оплати частинами» інвестору від держави, без плати за проїзд. Тобто, плати за проїзд вказаними дорогами не буде.
Крім того, постановою уряду гранична вартість плати за проїзд визначена виключно для концесійних проєктів, а не для доріг, які оновлюватимуться у рамках ДПП.
Заплановані автошляхи мають сполучити десять областей України, їхня загальна довжина сягне 1500 кілометрів. На дорогах планують провести реконструкцію, поточний та капітальний ремонт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті