Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Mattel

Американську компанію Mattel розкритикували через «інклюзивну» колекцію ляльок Барбі, випущену в співпраці з Міжнародним Олімпійським комітетом, повідомляє CNN.

Нову лінійку з п’яти ляльок створили у лютому минулого року, а напередодні Олімпіади компанія запустила нову промокампанію. Ляльки символізують п’ять нових літніх олімпійських видів спорту, які вперше з’явилися у програмі цьогорічних Ігор: бейсбол/софтбол, спортивне скелелазіння, карате, скейтбординг та серфінг.

Хоча Mattel промотувала колекцію як «інклюзивну», чимало хто помітив, що в колекції бракує азійських ляльок – і це при тому, що Олімпійські Ігри-2020 відбуваються в Токіо. Більш того, цьогоріч кілька медалей для США здобули спортсмени азійського походження, наприклад гімнастка Суніса Лі, яка походить з народу хмонги.

«Mattel проігнорувала американців азійського походження, рекламуючи “найінклюзивнішу лінійку ляльок”, в якій є Барбі в формі для карате, і де кожна лялька брендована Tokyo official», – обурюється японсько-американська художниця Дрю Катаока.

Сама Mattel поки що не прокоментувала ситуацію.

Типові моделі Барбі другої половини ХХ століття були худорлявими манекенницями зі світлою шкірою та золотим волоссям. Зараз Mattel випускає ляльки з сімома різними відтінками шкіри, різними типами волосся, моделі з пишними формами тощо. У 2019 році виробник презентував ляльок на інвалідному візку та з протезом ноги.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button