Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 288 днів. За цей час ми опублікували 23579 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/kyivteploenergo

Фахівці Київського міжнародного інституту соціології (КМІС) дослідили на прохання USAID Проєкту енергетичної безпеки (USAID ПЕБ) думки споживачів та співробітників «Київтеплоенерго» — про те, як змінилась корпоративна репутація комунального підприємства за час перебування підприємства у комунальній власності міста

Дослідження мало на меті виміряти обізнаність споживачів щодо якості послуг, які надає КП «Київтеплоенерго», зрозуміти платіжну поведінку абонентів підприємства, а також проаналізувати бачення колективом діяльності підприємства і простежити іміджеву динаміку комунального підприємства.

Під час дослідження опитано 1212 респонденти, які мешкають у домогосподарствах-споживачах послуг КП «Київтеплоенерго». Щодо опитування всередині компанії, фахівці КМІС провели сім фокус-груп зі структурними підрозділами компанії й опитали 432 співробітники компанії.

Оскільки аналогічне дослідження проводилось у 2019 році, є можливість порівняти результати.

96% співробітників «Київтеплоенерго» вважають роботу, яку вони виконують, важливою і для споживачів, і для самої компанії, 93% працівників бачать результати своєї роботи, тоді як 84% відчувають себе частиною великої команди. 78% працівників вважають, що компанія надає якісні послуги центрального опалення та гарячого водопостачання для населення.

83% опитаних зазначили, що відчувають себе повністю або скоріше безпечно на робочому місці під час пандемії COVID-19 завдяки забезпеченню КТЕ належних умов праці за карантинних обмежень.

Послугами централізованого опалення користуються 98% респондентів-абонентів «Київтеплоенерго», з них 2% мають системи індивідуального обігріву (електрообігрів, газовий котел тощо) і при цьому продовжують користуватися послугами централізованого опалення. Ще близько 2% респондентів вказали, що мають власне опалення і послугою централізованого не користуються.

Порівняно з попереднім опитуванням, частка тих, хто мав проблеми з отриманням послуг теплопостачання, знизилася на 10%. Опитування респондентів щодо послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання, свідчить про переважну задоволеність стабільністю надання та якістю послуг. Окрім того, більшість абонентів «Київтеплоенерго» відзначають покращення оперативності інформування про подачу централізованого опалення.

Даний медіа проєкт став можливим завдяки підтримці американського народу через Агентство США з міжнародного розвитку, наданій через USAID Проєкт енергетичної безпеки (ПЕБ). Грантоотримувач Проєкту - Журнал Хмарочос несе повну відповідальність за зміст публікацій, який не обов`язково відображає позицію USAID або Уряду Сполучених Штатів Америки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button