Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 308 днів. За цей час ми опублікували 26390 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: where is pykh / Unsplash

У Чернівцях низку вулиць перекриватимуть для автомобільного руху у вихідні та святкові дні. Таке рішення 23 травня ухвалила комісія з організації та безпеки дорожнього руху, повідомляє АСС.

Пішохідну зону планують створити у межах вулиць Бандери, Франка, Заньковецької та площі Філармонії. Вулиця Коиблянської вже давно є пішохідною. Громадський транспорт курсуватиме за визначеними маршрутами без змін. 

Зображення: facebook.com/urbanistche

«Практично всі підтримали таку ідею. Переваги для пішоходів будуть очевидними. Наше місто потребує пішохідних просторів. З часом цей експеримент дасть нам змогу зробити центр більш комфортним для чернівчан, і для туристів», — заявив заступник міського голови Василь Зазуляк.

Це пілотний проєкт, розрахований попередньо на два місяці, повідомляє Богдан Старик з Департаменту урбаністики та архітектури. Протягом тестового періоду спробують зрозуміти, як працює пішохідна зона.

Адже, за словами Старика, моделювання, як і громадські слухання, не проводилося — воно було б нерепрезентативним на тлі війни. З одного боку, у Чернівцях зросла кількість автомобілів через переселенців. З іншого боку, автівок все меншає через паливну кризу.

Та загалом урбаніст називає такі аргументи за впровадження пішохідної зони: 

  • збільшення кількості людей в місті; 
  • перевантаження вулиці Кобилянської; 
  • дотримання стандартів сталого розвитку та виведення автівок із центру міста; 
  • різке зменшення кількості автомобілів на вихідних; 
  • різке збільшення кількості «малого» електротранспорту. 

Наступним етапом буде голосування за пішохідну зону на виконавчому комітеті, що відбудеться за два тижні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button